Wednesday, October 31, 2012

El Hermoso Otoño

Mi favorita estación es el otoño. Me gustan las hojas de colores, las decoraciones de hermosos colores, y la emoción de los días festivos venideros.
¿Ya estas lista para el día de Acción de Gracias? Yo estoy contando los días, este año voy a probar una nueva receta para el pavo. Es una receta que mi hija Christine recomendó. Luego les cuento como quedo. Hablando de decoraciones, estas son calabazas hechas de papel usando el molde de SU Scallop Circle Bigz. También use el mismo molde para hacer el banderín. Las hojas están cortadas con el nuevo molde de SU Autumn Accent y les puse textura. Este fue un proyecto divertido.

Espero y lo disfrutes!








My favorite season is Fall.
I like the different color leaves, beautiful color decorations, and the excitement of the upcoming holidays. Are you ready for Thanksgiving Day? I’m counting the days; this year I’m going to try a new turkey recipe. It’s a recipe that Christine my daughter recommended. I’ll let you know how it turns out. Talk about decorations; these pumpkins are made out of paper using the Scallop Circle Bigz die. I also used the same die to make the banner. The leaves are cut with the new SU Autumn Accent die and added some texture. This was a fun project.
Hope you enjoy!

1 comment:

  1. Love your hanging project! And, of course, the pumpkins! :) Thanks for blessing my day and inspiring my art. :)

    ReplyDelete